Retur Og Bytter
FEIL ELLER SKADET VARE
Hvis du har fått tilsendt en feil vare, eller hvis produktet ditt er levert i en dårlig forfatning, kan du sende en e-post til support@tretornsweden.com med et digitalt bilde av den ødelagte eller feilaktige varen og forpakningen. Inkluder følgende opplysninger i meldingen: Bestillingsnummer, leveransenummer eller varenummer, en kort beskrivelse av årsaken for retur og om du ønsker en erstatningsvare eller en refusjon.
Send forespørselen din innen 30 dager etter du har mottatt varen. Forespørselen din vil bli behandlet innen 48 timer, og du vil motta en e-post som melder om refusjonen eller at refusjonen er under behandling. Hvis du velger en refusjon, vil du få tilbakebetalt hele kostnaden for produktet og frakten.
RETUR OG BYTTER
Du har 30 dagers angrerett fra dagen du mottar produktet. Et returgebyr på 49 NKR tilkommer på alle returer. Etter at en retur er behandlet, kan det ta opptil 14 dager før du mottar en refusjon.
Ved retur eller bytte vil vi anta at produktet er den samme, ubrukt og med alle merkelapper og / eller forpakningen er intakt. Vær obs på at dersom du har kjøpt gummistøvler eller sneakers, er skoesken en del av produktet. Ikke trykk eller skriv rett på esken. Hvis vi får tilbake esker som er ødelagte, vil du få et gebyr på 200 NOK eller returen kan bli ansett som ugyldig.
Retur i Norge
1. Fyll ut returskjemaet som var inkludert i forsendelsen. Hvis du ikke kan finne returskjemaet, kan du sende en e-post til support@tretornsweden.com.
2. Slik returnerer du et produkt:
3. Fyll ut returskjemaet som fulgte med forsendelsen.
4. Pakk ned varen(e) du ønsker å returnere.
5. Besøk UPS-nettstedet for å be om en tollfaktura og en returetikett.
6. Skriv ut tollfakturaen og returetiketten som du mottar fra UPS.
7. Ring UPS for å bestille henting, eller lever forsendelsen ved nærmeste UPS Access point. Husk å levere tollfakturaen. Behold sporingsnummeret på returen.
8. Refusjonen gjennomføres når vi har mottatt returen din. Refusjonen vil vises på bankkontoen din etter et par virkedager.
Så snart vi har mottatt returen sender vi en e-postbekreftelse via Klarna.
Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, kan du velge å sette fakturaen på pause når du er logget inn i Klarna. Du pauser fakturaen ved å gå til den i Klarna og trykke 'Rapporter retur'. Dette betyr at fakturaen ikke må betales under returprosessen. Hvis du har returnert hele bestillingen din, vil Klarna-fakturaen bli fjernet. Hvis du har returnert deler av bestillingen din, oppdaterer vi fakturaen med det nye beløpet som skal betales.
Bytter i Norge
Vær oppmerksom på at bytter ikke er mulig utenfor Sverige. Du må i stedet returnere pakken til oss og legge inn en ny bestilling.
Returadresse
All retur skal bli sendt tilbake til:
Tretorn Sweden AB
Lagergatan 4
264 94 Klippan, Sweden
ENDRINGER TIL DISSE VILKÅRENE OG BETINGELSENE
Vi forbeholder oss retten til å endre eller variere disse Vilkårene og Betingelsene når som helst, og enhver korrektur vil erstatte disse Vilkårene og Betingelsene. Alle eventuelle endringer og variasjoner av disse Vilkårene og Betingelsene gjennomført av Tretorn vil bli lagt ut her og vil få umiddelbar virkning. Vi anbefaler derfor brukere av denne nettsiden å se gjennom våre Vilkår og Betingelser med jevne mellomrom for endringer.
Hvis du har ytterligere spørsmål angående Vilkår og Betingelser, kan du kontakte oss per e-post support@tretornsweden.com.