Lenger leveringstid under Black Week | Forlenget returrett til 17. januar

FAQ

FAQ

HVORDAN BETALER JEG?

Betalingen kan gjøres med alle vanlige betalingskort og håndteres av Klarna. Betalingen belastes og trekkes fra kontoen din når bestillingen sendes fra oss. Du bekrefter at kortet som brukes er ditt eget, eller at du har fått spesifikk fullmakt fra kortinnehaveren til å bruke det. Alle kortinnehavere er underlagt kontroll og verifisering av kortutstederen. Hvis de nekter å verifisere betalingen til oss, er vi ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser eller manglende levering. Vi gjør vårt ytterste for å sikre at nettstedet vårt er sikkert.

NÅR KOMMER PAKKEN MIN FREM?

Du vil motta en bekreftelse så snart bestillingen din forlater lageret vårt, inkludert alle forsendelses- og returopplysninger og et sporingsnummer. Vi har en normal leveringstid på 3-6 virkedager. UPS sørger for levering til hjemmeadressen din. Frakt 49 NKR på alle bestillinger.

KAN JEG ENDRE BESTILLINGEN/LEVERINGSADRESSE MIN?

Når du har lagt inn bestillingen, kan du ikke gjøre endringer. Kontakt kundeservice hvis noe har gått galt.

KAN JEG KANSELLERE BESTILLINGEN MIN?

Forutsatt at bestillingen ikke er sendt, kan vi kanskje stoppe bestillingen. Ta kontakt med kundestøtte umiddelbart. Hvis bestillingen er sendt, kan vi ikke kansellere den.

HVOR ER ORDREBEKREFTELSEN MIN?

Vi sender alltid en bekreftelse på bestillingen din til e-postadressen du har oppgitt. Dette kan skyldes at den har havnet i søppelpostkassen din. Hvis du har oppgitt feil e-postadresse, kommer ikke bekreftelsen frem.

JEG HAR EN RABATTKODE. HVORDAN BRUKER JEG DEN?

Du aktiverer rabattkoden før du betaler. Vær oppmerksom på at vi ikke kan legge til rabatten etter at du har lagt inn bestillingen.

FUNGERER IKKE RABATTEN MIN?

Dette kan skyldes ett av følgende forhold:

1. Koden er ikke lenger gyldig.

2. Du har stavet koden feil, lagt til et mellomrom eller lignende.

3. Du prøver å kombinere rabattkoden med andre tilbud.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Følg denne lenken for instruksjoner.

NÅR FÅR JEG PENGENE TILBAKE?

Etter at du har returnert en vare, kan det ta opptil 14 dager før du får pengene tilbake. Tilbakebetaling skjer til den betalingsmåten du valgte da du bestilte.

KAN JEG SETTE FAKTURAEN MIN PÅ PAUSE VED RETUR?

Du kan sette fakturaen på pause ved å logge inn i Klarna og klikke på rapporter retur.

Vi oppdaterer fakturaen med det nye beløpet.

KAN JEG BEHOLDE RABATTEN NÅR JEG BYTTER?

Når du bytter produkt/størrelse, legger du inn en ny bestilling etter at du har returnert den. Vi refunderer da beløpet til betalingsmåten du valgte da du bestilte. Hvis du vil beholde en eventuell rabatt, må du kontakte kundeservice.

HVORDAN KLAGER JEG PÅ ET PRODUKT?

Kontakt vår kundeservice og oppgi følgende i e-posten:

- Bestillingsnummer

- Kort beskrivelse av skaden eller hvordan den oppstod/ble oppdaget.

- Legg ved bilder av skaden og et helhetsbilde av produktet.

HVORDAN TAR JEG VARE PÅ TRETORN-PRODUKTENE MINE?

Følg alltid vaskeanvisningen på jakkene våre. Når det gjelder støvler og sko, kan du ta en titt på vedlikeholdsveiledningen vår.

HVA ER DET INNVENDIGE MÅLET PÅ STØVLENE/SKOENE?

Det finnes en størrelsestabell på nesten alle produkter på produktsiden. Den er plassert ved siden av der du velger størrelse. Vi har en størrelsesguide der du kan måle og se hvilken størrelse du bør bestille.

HVORDAN ER STØRRELSENE PÅ JAKKENE DERES?

Vi har en størrelsestabell på nesten alle klesprodukter, du finner den på de ulike produktsidene ved siden av der du velger størrelse. Generelt anbefaler vi kvinner å velge en størrelse mindre enn vanlig på unisex-produkter. Vi har en størrelsesguide der du kan måle og se hvilken størrelse du bør bestille.