Lenger leveringstid under Black Week | Forlenget returrett til 17. januar

Reklamasjoner

Reklamasjoner

Hva skjer når jeg reklamerer?

Forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å reklamere på et produkt innen 3 år, forutsatt at produktet var mangelfullt på leveringstidspunktet og/eller det er en produksjonsfeil. Hvis du mottar en defekt vare, ber vi deg kontakte vår kundeservice så snart som mulig innen 30 dager. Oppgi ordrenummer, hva som er feil, bilder av feilen og varen i sin helhet. Vi kommer tilbake til deg så snart vi har vurdert saken.

Hvis produktet er kjøpt hos en av våre forhandlere, ber vi deg kontakte kjøpsstedet. Vi har ikke rett til å endre forhandlerens avgjørelse.

Ofte stilte spørsmål:

Hvordan klager jeg på et produkt?

Kontakt vår kundeservice og oppgi følgende i e-posten:

  • Ordrenummer

  • Kort beskrivelse av skaden eller hvordan den oppstod/ble oppdaget.

  • Legg ved bilder av skaden og et helhetsbilde av produktet.

ENDRINGER I DISSE VILKÅRENE OG BETINGELSENE

Vi forbeholder oss retten til å endre eller modifisere disse vilkårene når som helst, og enhver revisjon vil erstatte disse vilkårene. Eventuelle endringer eller variasjoner i disse vilkårene som gjøres av Tretorn, vil bli lagt ut her og vil tre i kraft umiddelbart. Brukere av dette nettstedet anbefales derfor å lese gjennom vilkårene og betingelsene våre regelmessig for å se om de er endret.

Hvis du har ytterligere spørsmål om våre vilkår og betingelser, kan du kontakte vår kundeservice.