Lenger leveringstid under Black Week | Forlenget returrett til 17. januar

Vilkår Og Betingelser

ORDREBEKREFTELSE

Når du har valgt varene dine og bestillingen din er lagt inn, vil du motta en e-post med en bekreftelse av bestillingen din. Denne e-posten er IKKE en godkjennelse av bestillingen din, kun en bekreftelse om at vi har mottatt den. Dersom du ikke kansellerer bestillingen, vil godkjennelsen av bestillingen og en fullførelse av kontrakten mellom deg og Tretorn Sweden AB være fullført når vi sender deg en e-post-bekreftelse om at varene er på vei.

Vi forbeholder oss retten til å avslå bestillingen din dersom vi for eksempel ikke er i stand til å motta en betalingsfullmakt fra deg, hvis det forekommer fraktbegrensninger på en spesifikk vare, hvis varen ikke lenger er på lager eller hvis varen ikke består kvalitetskontrollen vår og blir trukket tilbake fra markedet, eller dersom du ikke møter kvalifikasjonskriteriene vi har lagt ut i vilkår og betingelser.

BETALINGER

Betalinger kan gjennomføres med alle de større kredittkortene og blir håndtert av Klarna. Betalingen vil bli belastet og trukket fra kontoen din når bestillingen din blir sendt fra Tretorn Sweden AB. Du bekrefter at du eier kreditt/debit-kortet som blir brukt, eller at du har fått spesiell betalingsfullmakt fra eieren av kreditt/debit-kortet til å bruke det. All kreditt/debit-kortholdere er underlagt valideringskontroll og autorisering fra kortutstederen. Hvis utstederen av betalingskortet nekter å godkjenne betalingen til Tretorn Sweden AB, er vi ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser eller manglende leveranse. Vi tar alle rimelige forhåndsregler for å gjøre nettsiden vår sikker. Alle transaksjoner blir håndtert av Klarna. Kredittkortnummeret ditt blir sendt via en kryptert forbindelse til banken din.

Salget går via Tretorn Norway AS, VAT no 996 241 203

LEVERANSE

Du vil motta en bekreftelse på e-post så snart varen din forlater varehuset vårt. E-posten inneholder alle frakt- og returdetaljer, i tillegg til et sendingsnummer, slik at du kan følge bestillingen din via UPS.

UPS utfører levering til adressen din. Normal levering på mellom 2-5 arbeidsdager. All nødvendig informasjon om retur og bytter finner du i forsendelsen.

PRIS-POLICY

Prisene som blir oppgitt på nettsiden er i NKR og er inkl. merverdiavgift til gjeldende pris.

Vareprisene blir satt i begynnelsen av hver sesong ut ifra de eksisterende valutavekslingsverdiene. Disse prisene kan endres dersom den gjeldende valutakursen forandrer seg før bestillingen din er godkjent, eller hvis varene blir satt ned i pris i løpet av salgsperioden.

Hvis du er en kunde med et kredittkort som ikke er lydende i valutaene våre, vil den endelige prisen bli regnet ut etter gjeldende valutakurs når kredittkortselskapet ditt behandler transaksjonen.

FEIL ELLER SKADET VARE

Hvis du har fått tilsendt en feil vare, eller hvis produktet ditt er levert i en dårlig forfatning, kan du sende en e-post til support@tretornsweden.com med et digitalt bilde av den ødelagte eller feilaktige varen og forpakningen. Inkluder følgende opplysninger i meldingen: Bestillingsnummer, leveransenummer eller varenummer, en kort beskrivelse av årsaken for retur og om du ønsker en erstatningsvare eller en refusjon. Send forespørselen din innen 30 dager etter du har mottatt varen. Forespørselen din vil bli behandlet innen 48 timer, og du vil motta en e-post som melder om refusjonen eller at refusjonen er under behandling. Hvis du velger en refusjon, vil du få tilbakebetalt hele kostnaden for produktet og frakten.

RETUR OG BYTTER

Du har 30 dagers angrerett fra dagen du mottar produktet

Ved retur eller bytte vil vi anta at produktet er den samme, ubrukt og med alle merkelapper og / eller forpakningen er intakt. Vær obs på at dersom du har kjøpt gummistøvler eller sneakers, er skoesken en del av produktet. Ikke trykk eller skriv rett på esken. Hvis vi får tilbake esker som er ødelagte, vil du få et gebyr på 200 SEK eller returen kan bli ansett som ugyldig. Vær oppmerksom på at retur koster 50 NOK.

Retur i Norge
Fyll ut returskjemaet som var inkludert i forsendelsen. Hvis du ikke kan finne returskjemaet, kan du sende en e-post til support@tretornsweden.com. Ta kontakt med kundeservice, sende en e-post til support@tretornsweden.com så hjelper vi deg med returen.

Bytter i Norge
Vær oppmerksom på at bytter ikke er mulig utenfor Sverige, du er nødt til å returnere pakken til oss og legge inn en ny bestilling.

CONSUMERS’ STATUTORY RIGHTS

Any statutory rights which you have, which cannot be excluded or limited, will not be affected by these terms of conditions..

In the event of any dispute which you may have in connection with the purchase of products from Tretorn, we will endeavor to resolve such dispute with you directly. However, if we are unable to resolve the dispute to your satisfaction, you have the right to pursue Online Dispute Resolution (“ODR”) through the ODR Platform, accessible via the following url: http://ec.europa.eu/odr.

ENDRINGER TIL DISSE VILKÅRENE OG BETINGELSENE

Vi forbeholder oss retten til å endre eller variere disse Vilkårene og Betingelsene når som helst, og enhver korrektur vil erstatte disse Vilkårene og Betingelsene. Alle eventuelle endringer og variasjoner av disse Vilkårene og Betingelsene gjennomført av Tretorn vil bli lagt ut her og vil få umiddelbar virkning. Vi anbefaler derfor brukere av denne nettsiden å se gjennom våre Vilkår og Betingelser med jevne mellomrom for endringer.

Hvis du har ytterligere spørsmål angående Vilkår og Betingelser, kan du kontakte oss per e-post support@tretornsweden.com.

HQ

Thevea Brands Group AB

Ekslingan 4

254 67 Helsingborg

Sweden

VAT. 559271-8240