Lenger leveringstid under Black Week | Forlenget returrett til 17. januar

Returer

Returer

Hvordan returnerer/bytter jeg?

Vi har 30 dagers returrett fra den dagen du mottar produktet.

Produktet må være i ubrukt originaltilstand, med etiketter på plass og/eller ubrukt emballasje. Vær oppmerksom på at hvis du har kjøpt gummistøvler eller sko, er esken en del av produktet. Hvis esken er skadet, vil et gebyr på 200 NKR bli lagt til, eller returen vil bli kansellert.

Ved bytte av produkt/størrelse legger du inn en ny bestilling når du returnerer. Tilbakebetalingen skjer da til den betalingsmåten du valgte da du bestilte.

Fyll ut det medfølgende returskjemaet og send det i pakken. Vi anbefaler at du returnerer varene i den originale posen eller esken de ble levert i. Bruk returetiketten som fulgte med bestillingen, og fest den på pakken.

Lever pakken til nærmeste postkontor, og be alltid om en kvittering for returen.

Returnering

Det koster 49 NKR å returnere. Gebyret trekkes fra refusjonen din.

1. Fyll ut returskjemaet som var inkludert i forsendelsen. Hvis du ikke kan finne returskjemaet, kan du kontakte vår kundeservice.

2. Slik returnerer du et produkt:

3. Fyll ut returskjemaet som fulgte med forsendelsen.

4. Pakk ned varen(e) du ønsker å returnere.

5. Besøk UPS-nettstedet for å be om en tollfaktura og en returetikett.

6. Skriv ut tollfakturaen og returetiketten som du mottar fra UPS.

7. Ring UPS for å bestille henting, eller lever forsendelsen ved nærmeste UPS Access point. Husk å levere tollfakturaen. Behold sporingsnummeret på returen.

8. Refusjonen gjennomføres når vi har mottatt returen din. Refusjonen vil vises på bankkontoen din etter et par virkedager.

Så snart vi har mottatt returen sender vi en e-postbekreftelse via Klarna.

Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, kan du velge å sette fakturaen på pause når du er logget inn i Klarna. Du pauser fakturaen ved å gå til den i Klarna og trykke 'Rapporter retur'. Dette betyr at fakturaen ikke må betales under returprosessen. Hvis du har returnert hele bestillingen din, vil Klarna-fakturaen bli fjernet. Hvis du har returnert deler av bestillingen din, oppdaterer vi fakturaen med det nye beløpet som skal betales.

Bytte

Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å bytte, du må returnere pakken til oss og gjøre en ny bestilling.

Adresse for retur

Alle returer skal sendes tilbake til:
Tretorn Sweden AB
Garnisonsgatan 51
254 66 Helsingborg, Sweden

Ofte stilte spørsmål:

Når får jeg pengene tilbake?

Etter at en retur er gjennomført, kan det ta opptil 14 dager før du får pengene tilbake. Tilbakebetaling skjer til den betalingsmåten du valgte da du bestilte.

Kan jeg sette fakturaen min på pause i tilfelle retur?

Du kan sette fakturaen på pause ved å logge inn i Klarna og klikke på rapporter retur. Vi oppdaterer fakturaen med det nye beløpet.

Kan jeg beholde rabatten når jeg bytter?

Når du bytter produkt/størrelse, legger du inn en ny bestilling etter at du har returnert den. Vi refunderer da beløpet til betalingsmåten du valgte da du la inn bestillingen. Hvis du vil beholde en eventuell rabatt, må du kontakte kundeservice.

ENDRINGER I DISSE VILKÅRENE OG BETINGELSENE

Vi forbeholder oss retten til å endre eller modifisere disse vilkårene når som helst, og enhver revisjon vil erstatte disse vilkårene. Eventuelle endringer eller variasjoner av disse vilkårene og betingelsene som gjøres av Tretorn, vil bli lagt ut her og vil tre i kraft umiddelbart. Brukere av dette nettstedet anbefales derfor å lese gjennom vilkårene og betingelsene våre regelmessig for å se om de er endret.

Hvis du har ytterligere spørsmål om våre vilkår og betingelser, kan du kontakte vår kundeservice.