Lenger leveringstid under Black Week | Forlenget returrett til 17. januar

Ofte Stilte Spørsmål

HVORDAN REKLAMERER JEG PÅ ET PRODUKT?

Hvis ditt Tretorn-produkt har en defekt eller mangel, kan det regnes som grunn til reklamasjon. Som forbruker har du rett til å klage på produktfeil eller mangler etter kjøp. Du kan klage hvis defekten eller mangelen er forårsaket av produksjonsfeil, men du kan ikke klage hvis feilen har oppstått ved feil bruk, slitasje eller forsømmelse av vedlikehold. Etter kjøpsloven har du alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper et produkt av en profesjonell selger.

Hvis du har kjøpt Tretorn-produktet ditt hos en forhandler, må du kontakte denne forhandleren ved eventuell reklamasjon. Det er alltid forhandleren som håndterer reklamasjoner eller klager, og vi har ikke lov til å blande oss inn i deres beslutning eller endre på denne.

Hvis du har kjøpt Tretorn-produktet ditt i vår nettbutikk, kan du sende en e-post til support@tretornsweden.com. Legg gjerne ved bilde av defekten(e) i e-posten, og oppgi ditt ordrenummer samt andre relevante opplysninger i saken.

HVORDAN RETURNERER JEG ET PRODUKT?

Fyll ut returskjemaet som var inkludert i forsendelsen. Besøk UPS-portalen og fyll ut returen. Du vil da motta tollfaktura og returetikett.

KAN JEG KANSELLERE BESTILLINGEN MIN?

I enkelte saker kan vi hjelpe deg å kansellere bestillingen din dersom varene ikke er sendt ut. Send en e-post til support@tretornsweden.com og vi vil gjøre vårt beste for å kansellere den.

KAN JEG GJØRE ENDRINGER I BESTILLINGEN MIN?

Når bestillingen din er behandlet og sendt ut, kan du ikke gjøre noen ytterligere endringer. Send en e-post til support@tretornsweden.com hvis noe har gått galt underveis.

NÅR FÅR JEG REFUNDERT PENGENE MINE?

Så fort vi mottar dine returnerte varer, refunderer vi det utestående beløpet til deg. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager før beløpet er synlig på din bankkonto. I noen tilfeller er det refunderte beløpet synlig på kjøpsdatoen for bestillingen din. Vennligst ta vare på sporingsnummeret for pakken, slik at du vet status på returen din.

HVOR ER ORDREBEKREFTELSEN MIN?

Vi sender ut en ordrebekreftelse og en leveringsbekreftelse til e-postadressen du oppgir ved bestilling. Hvis du ikke finner dem, ber vi deg om å sjekke søppelposten din. Hvis du har oppgitt en feilstavet eller ugyldig e-postadresse, vil ikke denne bekreftelsen komme fram.

HVORDAN ER STØRRELSENE PÅ JAKKENE?

Vi har en størrelsestabell for nesten alle klesplagg. Du finner den på de forskjellige produktsidene ved siden av der hvor du velger størrelse. På unisex-produkter anbefaler vi som regel kvinner å velge en størrelse mindre enn normalt.

HVORDAN VEDLIKEHOLDER JEG MINE TRETORN-PRODUKTER?

Følg alltid vaskeinstruksjonene på jakkene. Se vedlikeholdsinstruksjonene for støvler og sko.

HVOR LANG TID TAR DET FØR JEG MOTTAR BESTILLINGEN MIN?

Det varierer veldig, ettersom vi samarbeider med logistikkfirmaer. Normal leveringstid er 2–5 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor. Hvis du ikke har fått en e-post med en sendingsbekreftelse i løpet av 2 arbeidsdager, ta kontakt med kundeservice.

JEG HAR EN RABATTKODE. HVORDAN BRUKER JEG DEN?

Du aktiverer rabattkoden i handlekurven før du bekrefter bestillingen. Vennligst vær oppmerksom på at vi ikke kan legge til rabattkoder etter at du har bekreftet bestillingen.

RABATTKODEN MIN FUNGERER IKKE

Det kan skyldes tre forskjellige ting:

1. Koden er ikke lenger gyldig.

2. Du har stavet koden feil eller kan ha lagt til et tilfeldig mellomrom e.l.

3. Du prøver å kombinere rabattkoden med andre tilbud.

Hvis forklaringene over ikke gjelder din situasjon, vennligst ta kontakt med kundeservice.

HVORFOR BLIR IKKE TELEFONNUMMERET MITT AKSEPTERT?

Vennligst skriv inn telefonnummeret ditt i samsvar med instruksjonene i kassen, uten mellomrom.